Elaun..oh Elaun...!

Salam sejahtera to all~



whoa2..nmpaknya semua student IPG dh muka bahagia ari ni..apa pun..thniah diucapkan buat semua sbb elaun utk sem ni dh masuk.. (^_^)

ni antara luahan ati bdk2 teratak 8 yg diposkan kepada saya tgh hari td..

diah a.k.a
- Alhamdulillah dgn kemasukkan elaun ini, taraf hidup saya sbg penduduk hampir jd miskin di perlis telah di tarik balik. Dengan ini suka citanya eden nk isytihar..eden kayo!!!! tapi kaya kejap je la..XD

echinod:
- iyolah..eden setuju bonar ngn diah-chan tu...kami dh lama merana xde elaun.. Huhu..skrg dh dapat..sonooook!!!! lps ni, dh xde mleleh lg air luir tgk jiran maen keta ctrl..huhu... ;-P
* hanya nani je yg paham perasaan aku..huhu..

Miss T:
- saya seronok sangat dapat elaun ni..leh makan zinger + twister. Yeah!!! tapi...huk..huk..aku kena kumpul duit elaun utk kawen..!!! cek nk kaawenn.... :))
so ini lah nasib student yg xde duit tp mgatal nak kawen..

Nani:
----> diah: belanjawan cm ne? still jd kaya..or dh kayap?huk~
----> echinod: huhu..mampu la nk gmti keta ctrl jiran tu..kalo aku baling sliper aku..huhu.(pdahal tringin nk main jgk..)hehe..
----> miss T: huhu..x mkn pon zinger or twister..

sy pn..sukoooooooooo sgt aih masuk elaun ari ni..xde la rsa nk jd kanibal dlm masa yg hampir jtuh miskin ni..huhu...kalo x....hah..sape brani cr pasal..wt la..mau aku lempang..!!!dh la tnsen xde duit...
.tp skrg xdah.. (^_^)~ muko bhgie..hehe..Alhamdulillah..

2 comments:



shadowz said...

haziq : yeyyy!!! elaun da masuk... mon, elaun tu apa?

mon : hah? elaun dah masuk... yeyeyeyeyyyyyy!!!!... kader, elaun tu apa?

kader : elaun tu duit dol... duit, duit...

haziq : yeyyyy.. duit...... kader, duit to apa...

kader.. Arghh!!!! tolong!!!!!

Diah-chan said...

Kan eden dah kato, eden dah kayap skang nih =_='

Post a Comment